Hej hej i Sommar värmen

Ja man kan verkligen tala om att det är en riktig sommar i år , mycket sol & värme.
Ja jag jobbar denna vecka också sedan har jag lite ledigt med Danne, han håller på att ordna taket på friggeboden. Nästa helg kommer min syster & kille hit och det är Malmakarknaden med 300-400 knallar så det skall bli roligt.
Men i morgon kommer Carolina och skall vara här resten av veckan för att nästa vecka åker hon & Petter till USA.
Men v.32 får vi rå om lilla Leon själva en hel vecka för då kommer han till oss.
Har fått beställningar på 2 st Bröllopskort 1 st Konfimationskort & 1 50 årigt bröllopskort.

Var ju hemma hos Leon då jag var i Stockholm och då löft ett par ballonger från gärdet som vi tittade på.




Kommentarer
Postat av: Bea

Tack tack Nina :) Min sommar har varit toppen so far, hur är allt med dig?

Kram Bea

2010-07-20 @ 20:34:22
URL: http://sistersofglory.blogg.se/
Postat av: Annickan

Hej hej! En ny följare...vad glad jag blir! =) Kikat lite på din sida...mååånga fina kort!!! Ser att du precis som jag gillar den lilla blomstansen...oumbärlig :) Ha det gott! Kram kram

2010-07-25 @ 22:57:05
URL: http://annickashobbyblogg.blogspot.com
Postat av: Annickan

Hej igen...glömde ju...mallen till toolbelt hittar du på www.melstampz.blogspot.com...tror jag =) annars hojta till så kan jag mejla mallen...Kram kram

2010-07-25 @ 23:02:58
URL: http://annickashobbyblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0