Nu är det dags att skärpa sig..

Nu är Sommaren här det känns för att värmen har kommit och det börjar bli mycket folk som besöker oss på Sagostigen.
Jag tillverkar mycket kort om dagarna då jag står i Presentboden. Skall jobba nu på Lördag men vi får väll se om det kommer några eftersom det skall bli över 30 grader. Får nu skärpa till mig lite med att skriva här skall försöka kanske inte varjer dag om det inte händer något super spännande.
Fick en beställning på ett Dopkort det är så roligt att få beställningar så tveka inte att sända mig ett mail om du skall på kalas eller varför inte beställa ett Flaskkort för att ge bort med en flaska vin då ni skall till vänner på Grillning.

 Så här kan ett Flaskort se ut fast du bestämmer färg & text.



Här är bestälningskortet det var till en liten kille som döps nu på Söndag.




Här är ett annat flaskort som man kan ge bort till vänner.


I kväll kan det bli invigning av grannens pool med ett dopp och ett glas bubbel det är vad jag har att se fram imot i dag . Ha en bra dag .


  Kram Nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0