Ja då har vi kommit överäns

Hej på dig du som läser min blogg, skulle bli super glad om du lämna ett litet bevis på att du har läst så gå in på komentar och gör det .

Så har vi kommit överäns.... har varit i Nyköping och tittat på ett lager på Scrapbooking som en tjej skulle sälja, det är inget jätte stort lager men mycket bra i allafall. Så jag kommer forsätta att hälsa på hos Mita i Sparreholm.
Tjejen som säljer har haft en webbutik men har inte tid längre.

Så i går så ordnade jag och möblera om lite i butiken för att få plats med mina saker där och jag måste berätta att någon mer driftig kvinna än Itte som äger Sagostigen får man leta efter. Hon var med mig och tittade på lagret och när vi åkte hem ringde en kompis som jobbar på Vuxenskolan i Flen och bokade in ett möte mellan henne & mig. Itte tycker att fler människor skall få äran att göra Scrapbooking så i dag skall jag träffa Katharina för att prata kurs i det & att jag blir kursledare så vi får se om det blir något. Sedan har jag ännu en ide och skall försöka få en träff med Camingens ägare i Malmköping så det får jag åter komma till.
Ha en bra dag och glöm nu inte att lämna en liten eller stor komentar.

:) Nina

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har varit här mamma ;P

2010-06-16 @ 11:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0