Tänk att för 23 år sedan kom hon..

Tänk vad tiden går för 23 år sedan kom våran andra dotter Sophia till värden och vi vad 23 år yngre & två barns föräldrar. Hela veckan har jag haft kontakt med Fabian som har planetar en överaskning till Sophia denna dag, han bokade bord på våran favorit resaurang Grill. Jag bad Fabian att handla en Prinsessbakelse & en ros till födelsedag och ge det till henne på morgonen för det är en tradition i våran familj och så har vi gjort alla år sedan dom var små.Sedan vid 8.30 ringde jag och Gratta henne och jag tror att hon förväntade sig att jag skulle komma och det skulle jag fast mycket senare på dagen. Vid kl 17.30 åkte vi Danne & jag mot Stockholm för att överaska Sophia, hämtade stora syster Carro och sedan mot Grill vad där strax före 20.00 och även Lotta kom. Så lite över åtta kom dom och gissa vad Sophia blev överaskad, hon hade inte trott att vi skulle sitta där för hon trodde att hon & Fabian skulle fira ensamma. Vilken super bra mat dom hadde där vi åt gott och drack gott. Vi var hemma vid ett tiden och då stöp vi i säng.
I dag kommer alla till oss för att fira Midsommar nja inte alla för Fabian & Sophia skall fira hemma hos Fabians föräldrar. Hämtade Petter på Julita och nu sitter vi och väntar på Carro, Jossan & Brat.

Ha en trevlig Midsommar....








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0