var ett tag sedan....

Vet att det är ett tag sedan jag skrev men det har inte hänt något denna vecka förutom att jag nu var på kursen i K-holm. Ja det var mer än informations träff i att " Starta eget" och man kan ju undra om man kan för det är en hel del man måste veta & kunna, men som tur är finns det personer som man kan ta hjälp av. Sedan har jag ju min hobby som jag gör varje dag. Men i Tisdags var jag i Haninge för min mor kom hem från sjukhuset, så jag var och handla åt henne & var lite som en hemhjälp. Det känns tryggt att veta att hemtjänsten kommer 3 ggr/dag och hjälper henne.I morgon kommer ev.Sophia till oss men tyvärr inte Fabian som skall jobba på EGO, men vi får rå om henne i alla fall. Och på Lördag skall vi på öppethus till Johan & Kristin för hon fyller 30 år så i kväll skall jag göra ett fint kort till henne.

Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det vet du, behöver du hjälp att starta eget är det bara ringa.

Jag har själv precis registrerat en enskild firma.

//Din ekonomikonsult!

2010-03-25 @ 09:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0