Ja det är Måndag :)

I helgen som var så har jag bara Scrapbookat och det blev en massa Midsommar kort ( visas längre ner )
Svärmor & Affe var här från Lördagen och det blev Spanskt till middag nämligen Paella och rödvin mycker gott.
I Söndags var vi hos Mita i Sparreholm och handla i hennes härliga Scrapbooking butik, visserligen fyller jag inte år riktigt ännu men snart så jag fick min present i förväg , du ser den lilla rosa saken längre ner.
I dag var jag på AF för att mina 300 hundra dagar är snart slut och det var info om Jobb & Utvecklingsgaranti så vi får se vad som händer. Som ni vet så har jag ju inge större förtroende för AF skickade in papprena på Praktikplatsen för över 2 veckor sedan och jag var inte registrerad i deras system för min handläggare är långtids sjuk och då är det inte konstigt att hon inte svarat på mina frågor som jag har skickat per mail till henne. Nu bad jag om en ny och får Ulf i stället. I morgon blir det Sagostigen igen och på Torsdag öppnar vi portarna så VÄLKOMNA.



Min lilla Rosa maskin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0