Lördag har sett fram imot denna dag .

I dag så är det äntligen Scrapbooking träff i Sparreholmhar verkligen längtat till denna dag. Var på plats stax före 10.00 och packade upp mina saker ,vi var väll ca 40 st lika sinnade och alla hade en massa saker. Köpte 2 maskiner som jag visar en annan dag. Men min lycka varade bara i ca 2 tim då syrran ringde och sa att sjuhuset hade ringt och dom tror att mamma inte kommer överleva sålänge till så det var ju bara att packa ihop mina saker och åka till Stockholm. Vi kom till mamma vid 14-tiden och dom har inte kunnat väcka henne sedan i går så det är nog inte så långt kvar, mamma har legat ca 2 veckor på sjukhuset hon har canser. Barnbarnen var med upp för att säga Hej då mormor även 2 av våra mostrar var där. Syrran & jag åkte där i från vid 18, sover hos Carro i kväll så får vi se vad som händer i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0