1 månad sedan

Ja det märks att man inte skriver så mycket här för det är inte många som läser längre så hur skall jag göra ??? Kanske skall jag ta en pause här ifrån och bara skriva på min Scrapablogg ??? nja har inte bestämt mig ännu.
Men i dag är det 1 månad sedan jag tog min sista cigg så jag är glad i dag :) Danne är lika duktig han .
Har ju fullt upp jobbar 7 dagar i veckan på dagarna 8 tim på mitt f.d jobb och kvällar & helger med Scrapingen för att nu skall jag även pröva och sälja mina alster på Kaffestugan Fridhem och Hemslöjd i Sköldinge och 2 Julmarknader plus företaget jag gör till i Stockholm. Men jag tycker det är så roligt så nu har även bäddsoffan åkt ut från rummet så nu är det bara ett Scrapbooking rum men kan förvandlas till ett övernattningsrum när våra underbara barn kommer.
Detta är lite vad som jag håller på med .





Är inte klar i rummet ännu skall in ett bord som jag kan ha datan på och andra saker & det bordet skall byggas av min egen snickare (2 bockar och en skiva inge komplicerat) så man kan ta bort den då ungarna skall sova här.
Så här såg det ut med soffan.


och nu

 

Ha det bra .......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0