Oktober = ROSA BANDET

          Ja denna månaden skall man försöka att skänka en slant till Rosa Bandet du kan SMS:a ROSA till 72988 för 50:-. Jag har gjort det, eftersom i min släkt så har min moster,kusin,faster och mamma haft bröstcancer. Min mor gick bort i Maj 2010 i sviterna av bröstcanser så för mig var det ett lätt val att sms.
Gå in på www.blixtman.blogg.se och titta vilka underbara cupcakes hon har bakat och dekorerat dom med Rosa Bandet.

Jag skulle vilja uppmana alla som köper Rosa Bandet att ta ett foto av ert band
och lägg upp på era bloggar. 
 Kram på er /Nina

Kommentarer
Postat av: Linda Aje-Morken

Vad nyfiken och glad jag blev när jag såg att jag hade fått en ny följare till min blogg. Var ju bara tvungen att titta in till dig...och nu har jag tittat runt lite. Vilken fin blogg du har och så fint du scrappar!!

Kram Linda

2010-10-05 @ 09:38:32
URL: http://www.enlitenvra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0