Nu har man gått i NIO månader.....

Hej hej det var en vecka sedan jag skrev , nå vad har då hänt under denna vecka ?

Måndag då kom 2 av mina gammla arbetskolegor från Stockholm dom hade varit i Göteborg på Madonna och passade på att passera oss och nanna över en natt. Daniel & Tommy bada och det var ialla fall 23 grader i vattnet, åt middag sedan satt vi i soffan drack vin och snackade det var så roligt att dom kom förbi.

Tisdag  var väll uppe vid 8-tiden gjorde frukost och sedan packade vi bilen för att åka till Stockholm, skall hjälpa mamma att packa hon skall flytta den 1 September till en mindre lägenhet. Jag & syrran höll på hela dagen men vid sex tiden så åkte vi, Carolina är kvar i Katrineholm så jag skall sova hos Sophia & Fabian.
Sophia och jag hyrede DVD film och Fabian var och tränade.Varförbi Jenny & Sakis för att gossa med Lèon


Onsdag  och hemgång, åkte förbi Eskilstuna för att hämta Växthuset passade på att handla och sedanhem, gjorde inte så mycket mer, förutom att Danne & Uffe la ut dom 1:a Kräftburarna.

Torsdag skulle ha hämtat Carolina på förmiddagen men hon jobbade i Cafèt på Julita så jag skall hämta henne 17.30 i K-holm. Anneli kom över vid 12-tiden och åkte vid 16-tiden pratade om nästa helg då dom gifter sig i Stockholm och Danne & jag är Brölopps vittnen det skall bli så roligt.
Vid 15.30 ringde Marjo och undrar om jag kunde möta henne i Södertälje i morgon hon hade ett jobb till mig.
Ja ett JOBB helt fantastiskt, den 14/Nov blev jag arbetslös och den 14/Aug blev jag erbjuden ett jobb räknade efter och upp täkte att jag har gått lika länge som en gravid i NIO MÅNADER.

  

Daniel & Tommy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0