Ömma fötter

Så det var det så här det känndes när man jobba, ja det är ju inte klokt vad man vänjer sig att inte göra någonting....
Har nu jobbat över 1 vecka och tiden bara rusar i väg , hur ser då min dag ut jo så här.
Kl.05.00 Ringer väcka klockan, åker vid 05.40 och kommer till jobbet ca 06.30-06.40.
Om bytt till kl:06.50 och då börjar jag plocka fram sakerna som skall stå i lunchrummet sedan börjars förberedelsena innför frukosten som vi serverar från 8.00 till 9.30, under tiden börjar jag göra klart 12 olika sallads byttor som skall vara klar innan lunchen. Mellan kl: 11 & 13 serverar vi lunch och då är det full fart "ingen rast ingen vila". Sedan rullar tidenpå fort och helt plötsigt är det hem gång. Och jag märker att jag inte har jobbat på ett tag somnar före 22.00 på kvällarna och fötterna värker( känns som man går i hög klackat om dagarna). men jag tycker det är roligt och jag träffar mycket folk,
Tackar henne som fixade detta till mig. Dom jag jobbar med är Kocken som kommer från USA  och heter Paul sedan Fredrik som är 22 år (åker på Tisdag till Japan i 2 mån ).
Jo jag trodde ju att jag skulle vara arbetslös i vinter så jag skulle börja göra smycken, men Sophia tog allt hem och nu har hon gjort ett armband blev jätte fint(se bilden)
Nä snart får jag krama kudden.....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0