Söndag och lite nervös.....

Sov till 9 i morse nu får jag ju bara sova på helgen eftersom jag börja jobba i morgon efter 9 månader som arbetslös. Det skall bli så roligt att få komma ut i arbetslivet igen man blir lite hemma blind man uppe sent om nätterna. Nu mera skall jag gå upp mellan 5.00-5.30 det tar 50 min från mig till Södertälje och lite längre på vinterna skulle jag tro.
Jag skall jobba på Lunchrestaurang på Telje Energi som är en personalmatsal, vi är 4 st så det är bra, jag skall ha hand om Kassan, Råkostsalladen och Lunchrummet att det är rent och snyggt. Så i dag har jag varit och handlat skor som jag kan jobba i och träffat Lena som jag jobbade med på Jetpak i ESK, Danne har oljat in våran bänkskiva ÄNTLIGEN.
Händer inte så mycket mer förutom att jag skall försöka komma isäng i skaplig tid och hoppas att jag somnar.
Så i morgon skriver jag hur det var 1:a dagen :)  Jo nu skall min lilla Pärla säljas henne har vi haft sedan 2003 för nu måste jag ha en fyrhjulsdriven bil för att klara våra backar då snön kommer.

PÄRLAN ligger ute på Blocket..


Kommentarer
Postat av: Sophia

NEJ, jag vill inte att vi säljer våran bil!!! :(

2009-08-16 @ 19:33:31
URL: http://sophiabjorklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0