Tisdag 4/8-09

För det första vill jag säga GRATTIS på 24-årsdagen till min svärson PETTER. Idag var man uppe redan kl:06.45 för vi skulle till STHLM och Huddinge för att hämta lite grejer. Var hemma igen vid 14-tiden och passade då på att handla lite för att sedan åka hem och fixa lite, jag börja vattna mina blommor och fick för mig att flytta växthuset för det står på altanen som vi skall måla så det blev att smöra lite för gubben så han skulle hjälpa mig och det blev så bra.
Det växer så bra för nu har Paprikan, Peppar och Tomaterna mogna och i trädgårdslandet växer Sparrisen, Isbergsallad & Ärtor. Och här om dagen så tog jag rett på potatisen fick lite grann som vi skall äta senare i veckan, så nu märk det att det är Augusti och skörde tid. I dag kom sakerna som jag & Sophia beställde i lördags och min nya hobby som jag skall syssel sätta mig med i vinter då mörkret faller på, sedan får jag se om jag ev skall sälja. Vad är det då jag skall göra ???? jo smycken. Middagen blev uppe på altanen i solen och nu sitter gubben min & jag i soffan och ser sista avsnittet av ALL Sång På Skansen.



Min nya hobby i vinter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0