Årets sista dag är då här.

Gott Nytt År på er som läser min blogg. Ja då vad dagens sista dag kommen och vi går in i ett nytt.
Ja vad har då hänt detta år ganska mycket faktiskt. Vet inta vad som var roligast för har så många men skall väll försöka ragnordna dom utan att någon blir lessen.

1. Jag fick ett jobb
2. Carolina blev delägare i ett eget konditori. och Petter är tillbaka i familjen.
3. Sophia träffade Fabian ( som är en underbar svärson )
4. Jag blev Plastmormor åt Lèon
5. Att Mark friade till Suzanne. Så 2010 får vi åka till USA & gå på bröllop.
Jag & Danne har också fått ha hälsan och tänk att han är helt underbar min lilla gubbe, han snickrar & fixar, lagar underbar mat vad mer kan jag begära efter 34 år ???? För 2010 firar vi 35 år tillsammans.

Året som varit började ju med att jag var fortfarande var arbetslös och väntade bara på att få ett jobb men det tröjde till Augusti som jag äntligen fick jobba. Jag var så glad att få något att göra om dagarna men tyvärr varade det bara till i går, så nu börjar jag det nya året med att vara arbetslös igen.
Men jag är inte deppig utan jag tar nya tag och söker jobb & vem vet kanske det ordnar sig ganska fort.
Vi var på Bröllop i Stockholm då Micke & Anneli gifte sig.
Fick träffa Suzanne`s blivande man Mark.
Och Carro blev delägare i Park Konditori. Och ja det har nog hänt en massa men jag kan inte skriva allt.
Lägger ut ett bild poppuri för år 2009 som ni kan se nedan.

Idag har varit en super fin dag -10 grader & strålande sol.


















  2010.



















Kommentarer
Postat av: Sophia

Va fint du har gjort med alla bilder mamma =) <3

2010-01-02 @ 10:11:03
URL: http://sophiabjorklund.blogg.se/
Postat av: Tackar

2010-01-02 @ 18:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0