JULAFTON

Ja nu har dagen kommit då alla nära & kära träffas. Jag var uppe vid åtta tiden och ordnade mat till fåglarna som skall ha lite så här på Julafton. Nu kl:9 pratade vi med Sophia och dom hade det så varmt så dom skulle bada i poolen, dom hade öppnat alla julklappar redan, Sophia sa -att vi har ju små barn här .... och jag svara det måste vara Fabian (ha ha ). Som morgon gåva fick dom pengar (Tai pengar) förstås av oss. Ja nu skall vi äta frukost sedan sätta lite fart skall göra Jansson m.m.
Vid 13-tiden kommer dom andra. God Jul på er

Våran Julgran i år lite glest mellan grenarna men Danne tycker den är fin..


Granen från förra året då valde Sophia.



Danne lagar julmat


Försökte ta på Nova vid granen men då vände hon rumpan till.

Kommentarer
Postat av: Sophia

GOD JUL FAMILJEN <3

Men pappa då vilken tanig gran du har valt, den jag högg ner förra året var mycket snyggare ;P Vadgott det ser ut med all mat du lagar pappa!



JÄTTE STOR JUL PUSS FRÅN MIG OCH FABIAN :)

2009-12-24 @ 10:32:18
URL: http://sophiabjorklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0