Trött i dag

Hej igen , ja idag är jag trött så sängen hägrar redan fast klockan bara är 19.00.
I Lördags så åkte Danne & jag upp till Stockholm för att hjälpa till att riva ner den gammla innredningen på Park.
Vi var där från kl:11.00 och var hemma 00.30 helt slut så vi somna väll vid 01.30 .
På söndagen åkte bara jag upp för i dag skall allt kastas på tippen, så Jossan hade hyrt en stor skåpbil så vi fyllde hela bilen med skräp. Det gick undan vill jag lova på tippen så efter ca 1 timme var vi där ifrån för att handla på Bauhause och sedan tillbaka till Park. Var hemma vid 18.30 och somna vid 20.30

Före rivningen



Björn ser nöjd ut efter rivningen..



En trött Carolina.


Kommentarer
Postat av: Sophia

Det ska bli roligt att se hur det ser ut när jag kommer hem :)

2009-12-08 @ 08:36:35
URL: http://sophiabjorklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0