Lördag och trött

Så är lördag här och jag är lite trött i dag, kan bero på att jag sov i soffan i natt och hade en katt som inte kunde förstog varför. Vi har ju huset fullt men det gjorde mig inget för soffan är skön och jag vaknar ju så tidigt . I dag åt vi frukost och lyssna på melodikrysset, Mark undra vad det vad för något så Suzanne förklarade. Vid klockan 12.30 åkte dom till Malmköping och sedan Hälleforsnäs för att kolla kläder på Lager 157. Danne har jouren på vattnen och jag ligger i soffan och vilar så vi har det så lugnt och skönt. Jag sa till Danne att nu måste vi bygga ett gästhus för när alla våra barn med pojkvänner kommer hit så räcker inte vårat hus till. Ja för nu har vi Sophia & Fabian, Carolina & Petter, Jenny & Sakis + Lèon, Suzanne & Mark. Nu kommer väll inte alla ut på en gång men det händer ju förutom Suzanne & Mark.
I kväll skall vi äta Svenska kräftor( som vi fiskade förra sommaren) räkor och ost...

Här kommer bilder på våra underbara ungar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0