1 Juni och det är varmt.....

I natt var det varmt och det hjälpte inte att man hade fönstret öppet. Men man skall inte klaga det är ändå skönt att det är sol & värme. Vaknade när Danne gick upp vid 05.25 men konstigt nog somna jag om och vaknade vid 7.20.
I dag händer det inte så mycket 2 studiebesök är innbokade och det första var Flen`s Kommun och det gav mig ingen ting sedan iväg till Eskilstuna för att besöka ett Hotell. Det blev en rundvandring och fick titta på Hotellrum och för mig så var det ett stort ? vad vi gjorde där!!!, jag menar hotellrum har ialla fall jag sätt förr. Så nu känns det inget vidare, det är väll så att vi 20 st som går på denna kurs inte skall finnas med över Arbetslösas statestik.
Hemma blev det att vattna alla blommor och mitt grönsaksland så att det kan växa. Det är så varmt att nu när klockan är över 19.00 så har vi en temp + 23 grader rena rama sommaren, men dom lovar svalare väder och ev. regn. Tänk att det redan är JUNI och midsommar är på väg. Denna veckan är det många som tar studenten och kan inte annat än tycka synd om dom som kommer ut till denna arbetslöshet.


Det här är min fisk som heter Oskar han har nu sällskap att Ida


Kommentarer
Postat av: anneli nilsson

villket fin akvarium har du den ute på trappen blir inte det för varmt för fiken när solen lyser

2009-06-11 @ 22:00:30
Postat av: mig

Dom står inne på köksbänken så det är ingen fara.

2009-06-12 @ 00:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0