Dagar som gått......

Hejsan på er ..... har inte skrivit på ett par dagar har inte haft tid. Men nu har jag det igen, så här kommer en sammanställning.

Lördag hade vi ju fest för Danne`s arbetskamrater vi var 12 stycken och vi började med lite att dricka, sedan blev det tipspromenad och 10 st frågor om Danne.  Dom fick gå en lite slinga och under tiden började vi ordna med grillarna och dukning. Vi hade uppehåll under tipspromenaden men regnet kom senare med då satt vi inne i partytältet med värme. Vi hade mycket roligt och spriten flödade så även musiken. När klockan var 01.20 åkte alla hem så vi plockade undan lite och sedan blev det sängen. Bilder kommer senare.

Söndag blev en slappar dag vi gick inte upp förren runt klockan 10.00, jag sa till Danne -om jag ligger kvar ett tag till tror du att någon av ungarna ropar och säger att nu är det frukost? Nä det var bara att gå upp och ordna det. Vi städade och plockade ihop partytältet och vi var klara vid 15-tiden, Fabian & Carolina åkte hem vid 18-tiden och Carolina ville att dom skulle stanna på IKEA och Sophia blev kvar hos oss hon har varit dårlig sedan förra torsdagen.
Till middag blev det Pizza & potatissoppa .

Måndag åkte jag till Flen för att på anmäla mig på arbetsförmedlingen och passade på att handla på apoteket och ICA. Hände inte så mycket hemma förrutom att bakade Jordnöts kakor, resten av kvällen blev det slappa i soffan

Tisdag vi åker mot Stockholm, passa på att gå in på IKEA och där hittar man alltid något och det gjorde jag även denna gång blev 6 st vinglas och en stor rund bricka. Sedan hem till Jenny & Sakis och Leòn förstås dom håller på att måla lägenheten och det är lite rörigt dom har ju nyss flyttat in. Jag tog med mig Leòn på en promenad och det blev en nostalgi promenad för där vi gick där gick jag med tjejerna i barnvagnen när dom var små. Vi var ute i två timmar sedan hem till Sophia(som bor i huset framför) för att laga past & köttfärsås till oss alla 6 st.Vid 21-tiden gick dom hem och jag körde Carolina hem, sedan blev det mamma dotter mys i soffan innan det var dax att sova kudden.

Ha en bra kväll




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0