INTE BLEV JAG KLOKARE !!!!!!!!

I dag skulle man till arbetsförmedlingen och ha 3 part samtal för i morgon slutar kursen. Fick tiden 13.40 men redan där sprack det för dom var 40 min försenade blev att sitta och vänta. Så äntligen så var det min tur, nu hade jag inte förväntat mig att höra något posetivt men man kan ju inte vara 100 på det. Och så rätt jag hade dom kunde inte lämna något posetivt svar ang Ekonomi kursen utan ev. nästa Fredag, så jag får väll ringa nästa fredag för att höra om dom har skrivit något avtal så länge skall jag söka jobb eller praktikplats men HUR LÄTT ÄR DET ??????
Vädret är heller inget vidare, det är kallt och blåsigt så jag åker hem och gör en brasa. Väl hemma möter Nova mig och ville ha mat och när jag tittar ut genom fönstret och ser en liten Ekorre sitter på stolen (kolla bilden). Idag är det Torsdag och pannkakedag så det skall vi äta. Sedan blir det inget så mycket mera änn att jag skall kolla upp på datan ang Att starta eget, det är det jag vill göra starta en Seconhand Affär,
så hör upp alla mina kamrater spara kläderna ni själva inte vill ha dom tar jag hand om. Och tanken är att även ni skall tjäna en liten slant på detta. Men mer info kommer

Är han inte för söt....

Kommentarer
Postat av: Anneli

Ja gud va söt, att han sitter där och tittar. Hoppas det är bra med dig, ska bli sketaskoj imorgon!!Party party. Kramis Anneli

2009-06-05 @ 10:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0