Måndag och om 4 dagar Midsommar

DENNA BILD SÄGER ALLT. Detta eviga regnande man blir tokig.



Ja idag när man vaknade så var det busväder ute och jag funderade på om det var någon idè att kliva ur sängen, men inte kunde jag ligga kvar utan gick upp och satte på kaffe pannan och gjorde frukost. Jaha vad skall man göra en dag som denna ? Satt frammför datorn och kollade in lite bloggar och var inne på Facebook och efter ett tag så städade jag och hoppades att vädret skulle bli bättre så jag skulle kunna vara ute och ordna med mina växter men icke sa nicke. Så när klockan var 13.00 så satte jag mig i bilen och åkte mot Taxinge Slott får bli deras Cafè och ta en fika och något smarrigt från deras kakbuffe bord.Har ni inte varit där så rekomenderar jag verkligen det, vilket otroligt uppdukat kakbuffe bord.
Satt i ett av rummen kan kalla det för Biblioteket det var mysigt att sitta där när det var ett sådant busväder utanför, efter ett tag så var det tags att åka och då blev det Mariefred för att handla lite. Mariestad är en liten mysig stad har lite butiker som man hittar lite godsaker i men då hade det slutat regna och jag hade svårt att tro att det var sant. Var hemma vid fem tiden och vi började laga mat och efter det så har Danne tittat på fotboll och jag har suttit framför datan(som är min bästa vän för närvarande). Sedan såg vi CSI det var sista avsnittet för sesongen. Sitter nu och kolla lite om Scrapp och har hittat lite olika kort, detta vill jag börja med skall kolla om jag hittar några kurser på nätet. Nu får det vara bra för i dag, skall lägga in ett bildkollage från min tripp i dag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0