Redan Onsdag snart helg....

Hej i går blev inget skrivet för jag var i Stockholm våran tjej fyllde 22 år, Gick upp kl:06.30 för att åka till Sophia och överaska henne så jag packa ner blommor, tårta & presenter och som tur var så var det inga bilköer så det var skönt. Men nu har nog sommaren kommit för klockan 08.00 så var det redan 20 grader plus och det är så sköööönt.
Ringde på dörren runt 8.30 och sjöng JAG MÅ HON LEVA och Sophia tittade stort och sa -men du kunde ju inte komma med ett lende på läpparna ( jag var efter längtad). Det blev frukost och slappa i soffan ett tag tittade på presenten hon hade fått av Fabian ett otroligt fint armband ( du kan se det på http://sophiabjorklund.blogg.se) han är för god den killen. Sedan bar det av till Tyresö & Farsta innan vi åkte förbi storasysters lägenhet för att hämta upp Petter och sedan hämta vi Fabian för att sedan bege oss till Cafét på Höglandstorget och överaska Carro. Oj vad dom har fått det mysigt & fint mycket gott att äta och dricka var väll där ca 2 timmar sedan hem igen för att åka och handla, Petter hem till sig och Fabian till Haninge och jag & Sophia till Sickla, handlade tårta, dricka, jordgubbar och glass till fikat i kväll. Vid 18-tiden åkte jag, Sophia, Fabian, Carolina & Suzanne för att äta födelsedags middag på Texas grill i Sickla, mmmm det var mycket gott. Vid kl.19.45 bar det av för kaffe i gröngräset och vi blev ett antal som hade det trevligt. Ja just det mitt på dagen så ringde Christoffer från Yxta Holms Slott och undra om jag var intresserad av att jobba så i dag var jag på anställningsinterjuv kl.15.00 så nu får vi se om han ringer . I dag var det även besikning av bilen kl.13.00 i Eskilstuna, stakars lilla Bettan hon blev upp hissad i taket och det vreds på däck hit & dit såg lite orligt på och misstänkte killen har hittat ett fel. Jo mycket riktigt det var fel på något som hette Länkarmslagring så det blir verkstan nästa fredag och sedan ombesikning . Annars har denna dagen varit bra och ortroligt varmt och det är snart helg då kommer Sophia, Fabian, Carro & Suzanne det skall bli roligt. Köpte kricket i dag så det skall vi spela. Nä nu skall jag nog sätta mig på altanen och läsa min bok för Danne skall se fotboll.






Ja det var lite bilder från i går, jag sov hemma hos Carolina och här kommer det bilder på hennes lägenhet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0