REGN OCH ÅTER REGN.....

I morse vaknade jag till ljudet av ett intensivt regnande och grått väder skulle vilja ligga kvar i min varma säng. Men det kunde jag inte utan det var bara att gå upp och jag lyxade till det med att tända en brasa mmmm vad mysigt det blev. I dag är det fredag den 12 juni men man kan tro att det är september och inte att det är Midsommar nästa helg ingen fileing alls. Pratade med Carro och Sophia både i telefon & data, Sophia mådde så där och Carro var på jobbet. Måste göra lite reklam för deras Café som ligger på Höglandstorget och allt dom säljer är hembakat och ekologiskt så ta Nockebybanan från Alvik till Höglandstorget och där ligger TRAM
I eftermiddags bakade 2 Chokladtårtor som skall till Upplands Väsby i morgon då Farmor & Alf har öppet hus dom fyller 75 år, så i morgon åker vi till Stockholm men kommer hem på kvällen.

I kväll tittar vi på Talang 2009 och jag hoppas att trollkaren Charlie vinner han var ju grym, nu skall vi höra vem som vinner Japp han vann .....




Detta vill jag ge till mina underbara flickor
er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0