VART TOG SOMMAREN VÄGEN ??????

I morse sov vi riktigt länge hade ju ingen strörre lust att kliva upp från den varma sköna sängen. Men efter ett tag så gick vi i alla fall upp och när man tittar ut så ser det ut som att det är höst och man har svårt att tro att det är midsommar nästa Fredag. I går handlade jag ett växthus som jag skall ha på baksidan av huset för att ha över tvättmaskinen som jag måste ha ute eftersom den inte får plats inne. Det blev kanon bra och nu slipper allt stå i blötan och det är rent och snyggt bakom huset, annars blir det att man sammlar allt skit där.
Det är ett sådan skit väder att inte ens katten vill gå ut. Vi har tänt en brasa för att det är så kallt & rått.
I går innan vi åkte till Upplands Väsby så var vi själv klart uppe hos Jenny, Sakis & Leòn för att pussa på gullungen.
Och inte har jag hört något från Arbetsförmedlingen ang kursen jag ville gå så jag får väll ringa i morgon för dom lär väll inte ringa mig. Det händer inte så mycket i dag nu är ju klockan redan 16.40 och snart tid att börja med middagen. Ja vi får väll se vad morgondagen har att erbjuda och vad jag hittar på beror lite på vädret också kanske drar jag till Stockholm och hälsar på mina g:a arbetskamrater. 
Det som är jobbigt att vara arbetslös är att man är så ensam eftersom vi bor i skogen och man får ju inte hjälp från arbetsförmedlingen vet inte varför vi har den igentligen.
Här är lite bilder på vårat plastbarnbarn och han är så go.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0