2009-05-26

I dag var man uppe redan kl: 05.50, Danne undrade vad jag gjorde uppe och sa -gå och lägg dig. Men inte kan jag somna om när jag har gått upp så på med tränings kläderna och ut i skogen 20 min, det är så himmla skönt att bara kunna gå ut genom dörren & rakt ut i naturen, det var en skön promenad,  åt frukost packa in i bilen  för att senare  åka på "kursen" om man nu kan kalla detta för kurs ? I dag började vi 08.30 med att bli indelade i grupper a´5 i varje, våran grupp började i data rummet och fick i uppgift att gå in på nätet och titta efter jobb, vi alla satt som fråge tecken för vi fattar inte vad det har med kursen att göra. Jo nu kom jag på vad "kursen" heter Kunskap & Utveckling hela den här kursen är ett skämt jag lovar. Vidare till nästa  rum där vi skulle fylla i ett fråge formular som sedan skulle resultera i "vad vi var för personer " den gjorde vi på 10 min och Handledaren sa -nu var ni snabba så ni får en lång lunch för detta skall ta 1 1/2 tim, men det sa vi nej till utan vi gick vidare till nästa rum där Ann-Kristin från Yrkes utbildningen (KY) och pratade hur man gick till vega för att söka någon yrkes utbildning. Så när klockan var 11.30 var vi klara för dagen så då var det bara att kila iväg till gymmet. Tränade 1 tim, fasen vad jobbigt ,men va fasen skall på brölopp i Aug. och vill komma i ett par minde storlekar än vad jag gör nu.
Kunde inte låta bli att inte åka in till handelsträgården köpte lite blommor, 2 amplar & andra plantor, var hemma vi 14.40 och solen sken , ner till Uffe & Gunilla på en fika sedan hem och plantera.
Danne kom kl:17.00 slappa ett tag i solen på altanen sedan lagade vi middag tillsammans. Efter maten vattna blommorna och sedan blev det TV:e och Despret, men nu skall jag gå och lägga mig och får väll sevad som händer i morgon på "kursen".
Hej då ....

Härlig natur......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0