27 Maj och i morgon fyller jag år och är 1 år närmre 50 år.

Ja som vanligt vaknade jag kl: 06.00 och jag har konstaterat att jag börjar bli gammal(fyller 49 år i morgon ).
Jag kom ihåg vad jag sa när jag var ung & när man fick barn ,Att när barnen blir stora eller när jag blir gammal skall jag sova LÄNGE. Men ack så  fel jag hade för det spelar ingen roll vilken vecko dag det är vaknar alltid tidigt.
Ja så i morse var det bara att dra på sig träningskläderna och på med skorna och ut & gå 20 min. På min lilla runda så går jag förbi Fårhagen och dom hälsar varje morgon med ett BÄÄÄÄ = Godmorgon trevligt tycker jag.
Hem äta frukost, en liten stund framför datorn för att sedan få lite bråttom att duscha & göra sig i ordning, för att åka på "kursen". I dag var en bra kursdag 3 tim prat om Ergonomi men kan ju tycka Varför ??? för som ny annstäld kan man knappast säga 1:a dagen att man vill ha ergonomi saker tror inte man blir så populär. Efter lunchen kom Inge och pratade ekonomi och om olika kursen det var bra, så nu har jag bestämt mig jag skall plugga lätt EKONOMI i 18 veckor( har lite svårt att förstå det med tanke på att man är ju inte så stark i matte).Så nu skall bara Arbetsförmedlingen säga OK till det.
Sen var det hem och laga middag för i kväll är det Friskis & Svettis 1 timma, och nog blev det att svettas vill jag lova.
Sedan när jag kom hem runt 20.30 träffade jag grannen som var ute och gick med nya hundvalpen så söt.
Nu är jag trött och skall grypa ner och sova och imorgon fyller jag år och  man är 1 år närmre 50 fy så gammalt det låter.




Kommentarer
Postat av: Sophia

Ååååh jag vill ha! vilken söt liten hundvalp, dags för mig att komma till landet :) hihi

2009-05-27 @ 23:10:21
URL: http://sophiabjorklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0