Dagen 2009-05-20

Jaha nu är jag hemma igen efter en dag på studiebesök och varit i Strängnäs och handlat inför helgen.
ja som jag skrev i morse så var vi på kakfabriken i Malmköping och gud så gott det luktade där och vad mycket dom bakade det var så att snål vattnet rann. Men ni skulle se oss  i den munderingen vi fick ta på oss (tyvärr tog jag inget kort).
Men vi fick oss ett gott skratt. Sedan så slutade vi efter besöket och klockan var ca:11.00 så då åkte jag till Strängnäs för att handla inför helgen, men först blev det ett besök på ett litet Café, satt där i solen och njöt. Sedan blev det Bolaget, ÖB och tillsist Willys( för att handla det ätbara). Nu har Danne kommit hem och vi firar den kommande ledigheten med en liten drink på verandan innan jag gör middag .Sedan blir det Tv:n och slappa i soffan. Ha en trevlig kväll.
Strängnäs hamnDet vita huset är CafèDetta vad som handlades .

Kommentarer
Postat av: Sophia

Välkommen till bloggvärlden mamma!

2009-05-20 @ 20:24:08
URL: http://sophiabjorklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0