Godmorgon godmorgon och håll tillgodo.....

Men godmorgon och det är verkligen en bra morgon,solen skiner och himmelen är blå kan det bli bättre !
Jag gick upp 7.30 och Danne vid 9-tiden och kaffe hurran sattes på spisen.Vad är godare än att få dricka en god kopp kokt kaffe och sätta sig på den nya verandan.I dag är det slappar Söndag så vi får se vad som vi kommer att gör,kanske skall vi åka till Strängnäs och handla och troligt vis blir det besök på MC Donald`s. Har hittat gammla bilder på Danne & mig och på tjejena när dom var små ,så håll till godo här kommer det nostalgi bilder..


Här är Jag & min syster.



Danne 16-17 år

Carolina 3 dagar
                             
  Sophia & Farmor                                                                                


Här är dom i vuxen ålder

     



Pappa`s tjejer.



Mamma`s tjejer (Curlingmor)                                              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0