LÖRDAG och vi skall göra mycket i dag ......

I dag hade jag ställt klockan på 07.00 men tror ni inte att jag vaknade 06.30 och då gick jag upp.Satte på kaffe pannan och börja göra i orning mig.Klockan 08.30 så satte vi oss i bilen för att åka till Sophia & Fabian för Danne skulle ju lägga trallgolvet på ballkongen,vi kom till Stockholm vid 09.45 och det är över + 20 grader varmt och det kommer bli varmt i dag tycker synd om dom som skall springa Marathon. Vi åt frukost och Danne ordnade till ballkong golvet och jag åkte till Jordbro för att hämta mamma.
Så iväg till Katharina Kyrka på Söder och så var det DOP i 30 min, här kommer lite bilder

FABIAN, DANNE & SOPHIA INNE I KYRKAN

Mamma(Jenny) Pappa(Sakis) & Gudmor Hanna




Efter blev det Kaffe & Tårta


Kommentarer
Postat av: Sophia

Gud va du jäklas med mig mamma! ( du vet vad jag menar) hm!

2009-05-31 @ 20:42:58
URL: http://sophiabjorklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0