MIN FÖDELSEDAG I DAG

I morse kom lilla gubben in och grattade mig genom att dra av täcket och säga -Grattis gumman nu är det ett år kvar till 50 .... hur roligt var det att höra ?
I dag hade Filip tårta med sig till kursen för det var hans sista dag , han har fått jobb på COOP Grattis till honom.
Och underbara Lisa hade  köpt en blomma till mig och Filip en pressent, gulligt tycker jag med tanke på att vi bara har känt varanndra i 4 veckor. Ja kursen var kort i dag slutade 11.30 så jag begav mig till gymmet och roddmaskinen fick sig en match. Sedan  hem och fasen vad det regnar men det finns ett talesätt som säger "
efter regn kommer solsken" och det brukar stämma. Runt ca: 17.00 så började det hagla trodde det inte var sant men jag har bildbevis. Klockan 18.00 gick vi ner till grannarna Uffe & Gunilla för dom bjöd på födelsedagsmiddag 3 rätters mycket gott , Gunilla hade gjort rabarberpaj som var så god. Ock mina underbara döttrar har ringt och grattat mig.
Sophia & Fabbian ringde i morse och sjöng så vacker. Så var denna födelsedag till ända . I morgon är en ny dag och det är FREDAG.

Lisa, Filip & Jag

Här ser ni haglett som kom

Mina underbara barn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0