Vilken dag fullt upp...

Ja vilken dag har varit,har varit igång sedan kl:07.30, Danne har byggt klart verandan och den blev så bra.jag började att baka och det blev sockerkakor och små kakor till loppisen i morgon.var klar kl.14.00 med det,
Åkte iväg och handlade lite inne i Malmköping,hem och började plocka ihop det som jag skall sälja i morgon på loppis i Flen.Tänk vad tiden går fort för vipps så var klockan 16.00 och vi korkade upp lite skumpa för att fira den nya altanen ,mmmm det var gott.Forsatte att prismärka allt och packade bilen så nu är hela bilen full proppad,
Det blev en sen middag så man var inte så hungrig men vi fick ner lite i allafall.Nu sitter vi båda utslagna i soffan och snart tänker jag gå och sova för i morgon skall jag upp tidigt skall vara i Flen till kl.09.00 loppisen öppnar kl:10-14.
I morgon kommer det bilder från loppisen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0