1:a Snön faller

Hej & hå då var den första snön kommen , det snöade bra mycket då jag körde hem från jobbet i dag.
I dag bjöd grannarna på middag det blev hemma gjord pizza mycket god för det är så att dom resre bort till värmen i 3 veckor och Danne skall hjälpa dom att göra om deras badrum så det var lite genom gång med div saker. I dag var jag inne i en leksaks affär för att handla till min lilla prins Lèon för han fyller 1 år på Lördag och då blir det 1 års kalas. Ja sist man var inne i en sådan affär var väll då Sophia var 10 år och idag är hon 22 år så ni kan tänka er vad det är mycket nytt och avanserade leksaker och inte är det billigt häller. Men jag hittade en sak till slut men ni får se efter helgen vad det blev för mamma Jenny kan ju vara inne och läsa min sida.
I dag är det min gubbe`s TV:e kväll så då är det bara fotboll som gäller lika så i går, så igår somna jag väll runt 20.30 medans jag skulle titta på Datan.
Jobbet flyter på trivs så himmla bra roligt att jobba igen känner sig som en hel människa.
Nu är det 2 arbetsdagar kvar sedan helg och ledig.
Här kommer det lite bilder...



FÖRSTA SNÖN





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0