Fredags mys & lite Panik Panik

Hej hej det var ett tag sedan och det har hänt lite. I dag har Danne & jag varit uppe på SEB i J-berg med Carolina för att söka ett lån för att hon skall köpa ett Cafe i Äppelviken med 2 andra . Var på banken i 2 timmar och det gick bra så nästa Fredag tar dom över. Sedan var det hem till Sophia & Fabian för att hämta fiskarna (Nasse & Blunder). Var förbi Marie ( Fabian`s mamma) för att lämna lite saker dom glömt plus att Sophia skulle ha min innlagda sill till Jul. Trevligt att träffa Marie , du Sophia jag  håller med dig ,vi är lika Marie & jag. Nä sedan ville vi hem men först skulle vi åka till Sparreholm för att Carolina , Jossan & Björn hade hittat 2 mycket fina g:a stolar på Blocket som dom ville ha till sitt nya Cafè och innan vi kom hem så blev det middag på McDonalds.
Väl hemma så blev det att se till att Nasse & Blunder skulle komma i akvariet och jag skulle ju göra rent hos Oskar & Ida också (våra fiskar) och vad händer jo våran Akvarie gick i tusen biter så jag fick PANIK PANIK , upp med Oskar & Ida och lägga ner dom hos Nasse & Blunder och vi håller tummarna att dom skall hållasamms så det där med Fredag`s mys blev senare. Men nu sitter vi frammför brasan & Tv.e med varsit glas rött och tittar på Idol.

Trevlig helg på er alla så hörs vi.


Oskar & Idas g:a hem.


Deras nya med Nasse & Blunder.





Kommentarer
Postat av: Sophia

HAHA stakars fiskar, hur går alla 4 ihop? Vart det inget fisk fight?



Saknar er där hemma! PUSS

2009-11-28 @ 14:45:07
URL: http://sophiabjorklund.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ingen fisk fight utan dom funkar bra ihop så dom kommer väll stanna här presice som Nova. Puss & vi saknar er också

2009-11-28 @ 15:45:41
Postat av: Sophia

Nej jag vill ha fiskar det är Fabian som inte vill ha! Men hur ska vi veta vems som är vems??

Puss puss

2009-11-29 @ 14:53:03
URL: http://sophiabjorklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0