Nu har man ställt om till Vintertid

I går var vi hos Carola & Lasse i Norrtälje där var också Jenny & Mats, Lena & Robban och deras son Kalle. Det var så roligt att vi äntligen kunde träffas det var så länge sedan och Jenny & Mats väntar barn den skall komma i Mars och det är så roligt. Vi åt 3 rätters och drack gott sedan satt vi och prata långt in på små timmarna innan vi gick och la oss, man har ju så mycket att prata om och tiden bara rinner i väg. Jag kunde ju inte somna så fort fast jag var trött utan låg och såg en DVD på datan men Danne hade inga problem han somna snabbt. Ja och man skulle ju ställa tiden 1 timma tillbaka också så nu går vi en mörk tid till mötes.
Söndagen vaknade jag vid 07.00 och låg och läste ett tag innan vi gick upp, Carola var redan uppe för att släppa ut hästarna och Lasse gjorde kaffe. Vi åt frukost medans dom andra sov.
Vi åkte tidigt hade lite att göra hemma också. Vi stanna till på Kyrkågården för att tända ljus på graven där Dannes pappa ligger och några släktingar till. Nu är det så mörkt hemma så jag satte upp en ljus slinga på altan räcket.
Ligger i sängen nu och skriver detta ingen ide att sitta uppe för det är bara Fotboll och är inte intresserad.Kommer nog att somna tidigt för i morgon är en ny jobbar vecka.
Här nedan kommer det lite bilder...
Kram på er..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0