Tidiga mornar & tidiga kvällar

Hej. Ja jag vet att det snart är helg igen !!!! om kvällarna här hos oss så är det svart ute när klockan är 20.30 och jag & gubben sitter i soffan och gäspar och säger till varanndra -får vi gå och sova nu ??.
Jag går upp strax före klockan 05.00 för att åka hemmifrån klockan 05.45 för att vara på jobbet till 06.40 börjar jobba klockan 07.00. Så när vi har ätit och man hamnar i soffan så slappnar kroppen av och man nästan hamna i koma. I morse då jag gick upp var det bäck svart ute och det var +8 grader ute,  ja nu är det FREDAG snart och 2 dagar ledigt skall bli skönt. Men jag klagar inte tycker det är så roligt att äntligen få jobba igen , har ju varit befriad från arbete i 9 månader. I morgon skall vi ner till Uffe & Gunilla för att äta kräftor , Danne & Uffe la ut burarna i kväll så det vi får upp skall ätas . Och på Lördag skall vi till Eskilstuna för att titta på ny bil, våran g:a Bettan måste bytas ut mot något ungre som klarar av våra backar i vinter.
Pratade med Carolina på dagen och hon var barnvakt åt Lèon medans mamma Jenny var på MVC ja dom skall få ett barn till i April-Maj om allt går vägen och denna gång vill vi ha en tjej. Sophia & Fabian fick besök av Fabian mamma & pappa så vi han inte prata så mycket. Ja vi saknar våra ungar men vi pratar i telefon med varanndra varje dag.

Hej då på er och ha en treclig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0