Vilken härlig höst lördag

Ja det är en helt otroligt fin höst lördag, vaknade klockan 08.30 upp och satte på kaffe hurran och tv:en det var lite ruggit inne så jag tände en brasa. åt frukost vid 9-tiden och sedan lyssnade vi på melodikrysset sedan åkte jag på marknad. Marknaden var i Hälleforsnäs och det var mycket folk hittade inget speciellt .
I går på jobbet fick jag mycket beröm för sallads buffèn och det är roligt att dom säger det.
I kväll skall vi träffa Johan & Kristin ( Johan jobbar med Danne ) vi skall in till Eskilstuna och gå på Restaurang så vi får se om jag tar några bilder och lägger ut dom. Har varit ute hela dagen och ordnat med mina pellagoner för dom skall få över vintra hos mamma min.
Ha det bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0