Alla Hjärtans Dag

Ja så är det Alla Hjärtans Dag och Sophia & Fabian har varit här i helgen. Det var så roligt att ha dom här för det var ett tag sedan sist. Vi fick rå om dom riktigt ordentligt. Här kommer det lite bilder på dom då dom " lekte i snön"


Vet inte om ni är intresserade av hur det går med Tobaksaffären ( får inga frågor om det på denna sida)men skriver i allafall för dom som kanske undrar. 
 Har varit på Banken i veckan som var så nu ligger bollen hos dom, så vi hoppas att vi får besked denna vecka. På Onsdag skall jag på kurs i Starta eget det skall bli intressant hoppas jag.

Jag vill ge min underbara man & barn detta på Alla Hjärtans Dag .

  






Kommentarer
Postat av: Sophia

Så fint mamma <3

2010-02-15 @ 16:10:57
URL: http://sophiabjorklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0