Det är mycket nu ....

Oj vilken rolig dag jag har haft, var hos Yvonne på Tobaks affären i dag. Och jag kände att det är detta jag skall syssla med för där träffar jag folk hela dagarna & det är sååååå roligt. Yvonne är jätte posetiv till att ha mig där och det känns som att hon vill sälja till mig. Hon har haft ca 10 st som har varit inne i affären och tittat och några som har lagt ett högre bud än vad hon har begärt men hon har tackat nej. Min magkänsla säger mig att detta är något att satsa på det tycker även  dom 2 personer jag har haft som har tittat på hennes siffror. Men nu är ju inte allt så enkelt men det skall kanske inte vara så enkelt häller, i morgon blir det att ringa Almia & Banken , Bolagsverket & Skatteverket m.m. Skall också komma på ett namn så vi har 3 förslag
1. Spel & Tobaks butiken i Malmköping
2. Danina Spel & Tobak i Malmköping
3. Björklund`s Spel & Tobak i Malmköping
Vilket tycker ni ??

Jo igår var jag på AF i Flen för att fråga ang Starta eget bidrag och jag var så irriterad för jag fick vänta i 2 tim 45 min för att fråga och till svar får man. Du skall först gå en Starta egen kurs sedan prata med Kenneth ( och vem fasiken är det ??) jo han fanns på AF i Katrineholm. Sedan skicka in papper. Dom är inte snabba av sig......

Nä nu väntar sängen så vi får se vad jag skriver i morgon.

Kram på er

 Detta är till min underbara gubbe.

Detta Hjärta är till mina underbara döttrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0