Det blir ingen.......

I dag är en otroligt vacker dag blåhimmel & sol, det var länge sedan man såg solen en heldag. Har bakat havreflan till Konditori Park och gjort ett Grattiskort(scraping)som jag skall skicka iväg i morgon till en vän som fyller i morgon. Har varit ute och gått i detta vackra väder. Vist är man trött på all denna snö men idag när jag tittar ut på all den orörda snö & solen lyser på den då är det så man får tårar i ögonen.
Det är ju så att min mor ligger på sjukhus och det ser inte så bra ut, för ca 5 år sedan fick hon bröstcanser och det har gått bra ända tills nu då dom har upptäckt canser i ljumsken som dom skall antingen strålbehandla eller operera, min syster pratade idag med läkaren så jag skall ringa henne senare i kväll.
Och jag vet inte vad som kommer hända med mig om jag någonsin kommer att få ett jobb just nu känns inte livet lika roligt, fick avslag på Banken om lån till Affären  så nu får jag se vad som händer. Hade verkligen varit något för mig .
Här kommer det lite vakra bilder som jag tog då jag var ute.



  

Ha en bra kväll.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0