Semmel dagen

Hej på er alla som går in och läser min blogg roligt tycker jag. Men jag skulle bli så glad om ni vill skriva en liten kommentar.Vad har då hänt i dag, inget speciellt utan jag har varit i kontakt med Banken & Mäklaren och jag blir inte klok på dom. Banken vill ha mer papper och mäklaren säger att allt är skickat och så mailar jag dom fram & tillbaka och så har det hållt på hela dagen. Men sedan så börja jag Scrapbooka och det blev 3 kort det tog visserligen länge att göra men det var lite tänkande på hur jag ville göra.







Härligt med en semla..



Kommentarer
Postat av: Sophia

Vilka fina kort du har gjort mamma :)

2010-02-17 @ 10:56:47
URL: http://sophiabjorklund.blogg.se/
Postat av: Lena

Såklart jag ska skriva en kommentar jag som håller koll på dig här :-). Du är otroligt duktig på att göra dina kort. Inte för att jag är förvånad, du har ju verkligen handlag för det "pilliga". Fick du sms av Jenny att bebisen kommit? Lilla fina Alda, 4 veckor tidig men ändå stor.

Ha det bra!

Kram kram

2010-02-18 @ 14:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0