Torsdag & ligger i soffan

I dag fick jag nog att vara hemma så jag åkte upp till Stockholm och mina tjejer. Just nu ligger jag på Carro`s soffa för att sova. Har varit hos Jenny & Sakis på kvällen där vi åt middag, stoppa lilla Lèon i badkaret och sedan var det välling & sängen för hans del. Han har nu börjat på dagis och det går kanon bra. I morgon skall vi gå på Hovet för att se svärsonen Fabian spela hockey mot Hammarby det skall bli roligt. Sedan har jag ju en duktig svärson till Petter och han tävlar på Måndag i Sveriges unga kockar(tror jag det hette) så jag håller alla tummar på Måndag för att han skall nå till 1:a plats. Nä nu skall jag sova för i morgon är det upp gång 05.00.

Sov gott...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0