År 2010 fösta dag.

Ja god forsättning på er och jag hoppas att ni får ett bra år med en massa Kärlek, Vännskap & Pengar.... dom två första har jag men hoppas på den tredje, skulle vilja vinna  lite pengar så jag skulle kunna skämma bort mina nära & kära. Men man måste kanske börja köpa fler lotter eller börja spela på hästar eller nått, men jag har ingen tur i Spel bara tur med Kärleken i stället.

Vad som  kommer att hända detta år är det väll ingen som vet men ibland önskar jag att jag kunde se in i framtiden, men tur är väll det att man inte kan. Något som jag vet kommer hända vare sig jag vill eller ej är att jag inte kan säga 40+ längre utan måste säga 50+ efter den 28 Maj. Hu vad åren går fort , ser mig inte själv som  50 år det låter såååååå gammalt.  Men man behöver inte göra sig äldre än vad man tycker. Sedan kommer vi åka till USA i sommar det är något att se fram imot. Och jag hoppas att hitta ett jobb så fort som möjlig. Jag tror att detta år kommer att bli ett bra år i alla fall.
Nu i detta vinter mörker har jag bestämt mig för att gå kurs i att lära mig texta snyggt och att lära mig Scrapbooking. Har inte gett något Nyårs löfte i år för jag brukar inte hålla dom och hur många är det som står fast vid det dom har lovat ??? inte många tror jag i alla fall.

Nyårsdagen var solig med blå himmel och -10 grader helt underbart.
Nyårsafton var lugn & skön (svärföräldrarna var här) vi åt Danne`s skaldjurs soppa och drack gott, vid 23.00 kom 4:ra av våra grannar till oss på lite vickning för att sedan skåla in det nya året med oss. Det har dom nu gjort varje Nyår dom senaste 3 åren. Pratade med flickorna och önskade dom Gott Nytt År.
Här kommer det lite bilder.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0