Innskriven igen ????

Hejsan på er hoppas att ni har haft en bra dag min har varit bra, i morse pratade jag med Sophia via msn. Snart är dom hemma ÄNTLIGEN.

Jaha då var men innskriven igen på Arbetsförmedlingen och tänk att det skall gå så sakt kan ju säga att dom jobbar inte fort där inte. Kom kl:13.15 fick nr:58 och det var bara nr.47 så jag förstog att detta skulle ta tid, men en mupp ( jobb coach ) som satt vid ett skrivbord som sa -att dom är tre handläggare så det borde gå fort tänk så fel hon hade. När klockan var 14.20 blev det min tur, ja vad hände nja inget förutom att hon aktiverade mig hos Unionen och jag ett datum och tid för att träffa en handläggare, trodde att jag skulle träffa handläggaren nästa vecka men icke då utan den 4 Februari ja ni läser rätt om 1 månad inte klokt..





Nu har jag bokat in för att gå kurs i Scrapbooking och första gången är den 20/1, det skall bli så roligt & sedan skall Uffe lära mig att txta snyggt. Sedan är det bara att sätta igång och göra fina kort & böcker så vem vet kanske det kommer att dimpa ner något fint kort i eran brevlåda så småning om.
I morgon skall vi till Carolina & Petter vi skall äta middag tillsammans även Suzanne vi skall prata om resan i sommar.



Så dagens ord: DU KAN GE UTAN KÄRLEK MEN INTE ÄLSKA UTAN ATT GE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0