Ja nu är jag igång......

Hejsan på er , roligt att se att det är fler & fler som hittar hit. Nu har jag hittat min grej och är igång för fullt.
Det är så roligt med Scrapbooking för fantasin får verkligen flöda. I dag i väg på förmiddagen och var hemma vid 15.30 & då förberädde jag middagen för att sedan plocka fram allt som jag skulle ha till Scrapbookingen så hela mat bordet blev fullt. Ja jag kan inte sluta när jag väl började så jag blev klar nu klockan 23.15 och jag gjorde 4 nya kort.


Sedan var det ju EM i Konståkning & Herrarnas Final som jag var tvungen att titta på. Det är så speciellt att titta på herrarna för dom har fart och hoppar så högt. Det finns ju bara en som slår alla andra, han har varit borta i 4 år men tänker satsa på OS  2010 och det är bara en vallör han är ute efter och det är GULD förstås. Säger bara Plushenko han är otrolig.








Mina nya kort:  







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0