Träff med min Konsult .........

Ja då är det den 2 Jan 2010 och den har varit lugn & skön. Grattade Sophia & Fabian på ders 1 årsdag och det är inte klokt vad tiden går fort tycker inte att det var länge sedan vi firade in år 2000. Svärföräldrarna lämnade oss vid 12-tiden så jag har städat lite varit och handlat. I dag har det snöat och himmlen varit blå med skinande sol HÄRLIGT...

Vid 15-tiden begav vi oss ner till våra underbara grannar på en fika med lite starkt till. Min konsult med fästmö var där dom hade kommit ut för att hälsa på . Jenny är nämligen dotter till grannarna Uffe & Gunilla och min konsult är Patrik som är deras svärson. Grattis säger jag till förlovningen som dom gjorde i Thailand nu i Dec.
Var där i 2 timmar ca sedan hem för att Nova skall ha mat så hon satt i hallen och vänta.
Nu sitter vi i soffan Danne med en Öl & jag med en rom & cola det blir en slappar kväll.

Konsulten Patrik & Jenny

Våra underbara grannar

Ha en trevlig Lördag & det är en ny dag i morgon :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0