Vad händer ??????

Hej på er, ja jag vet att jag inte har skrivit på hela helgen men vi har haft Carro , Petter, Jossan & Brat här sedan i Torsdags. Vi hade en mycket mycket bra Midsommar men saknade Sophia & Fabian förstås men det gick en då. Ungarna fick låna Marys hus så dom sov där nere och det var tur för vi skulle inte få plats alla i vårat hus.
Jag kan inte klaga att jag fick göra allt för det behövde jag inte, med 2 st Kockar 1 Bagerska och 1 Kallskänka så kunde inte ha haft det bättre. Jossan & Carro bakade bröd på morgonen och Pelle & Brat såg till att vi fick mat på bordet inte illa.
Och vi hade verkligen bra väder denna Midsommar.
Nu börjar jag igen med att försöka gå ner i vikt vilket jag verkligen behöver. Så har du något bra recept typ från Viktväktarna så snälla maila mig eller skriv ner det på kommentar.
Har börjat att gå på morgonen har satt upp 30 min första veckan.
Så håll tummarna för att jag klarar av detta....
Här kommer det det bilder från helgen ...
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0