En riktig härlig Lördag & Tack för en fin avslutning

I dag for vi upp till Stora staden kom till Park konditori kl:09.00. I dag skulle jag stå vid Äppelvikens Ridhus för att sälja bullar & limpor det var ett jippo där för invigning av nya ridhuset. Oj vilken härlig dag jag sålde slut på 200 bullar 100 snurror matbröd och 50-tal Limpor och solen sken från en blå himmel. Kom tillbaka till Park vid 16.30 då dukas det upp med Parks buffe & vin och öl då har Danne & Flickorna bestämt att vi skulle fira mig ( fyller ju nästa Fredag men då är vi i Prag), så Svärmor & Svärfar , Fabian , Björne och Ida var där. TACK mina underbara ungar och man, jag blev glatt överaskad. För det brukar vara jag som  står för överaskningar, tack Svärmor & Svärfar för den fina digital kameran, fick en Canon så nu kan jag fota mina kort och lägga ut bättre bilder.

Var hemma vid 21-tiden och när jag kliver ur bilen så hade vi fått pungtering så det var bara att sätta på reservdäcket så jag kan ta mig till sagostigen i morgon så denna perfekta dag kunde få ha slutat bättre. Men det är tur att vi har Sveriges bästa verkstad så det blir ett besök där på Måndags morgon.












Kommentarer
Postat av: Sophia

Meeeh mamma du tog ju nya bilder igår med kameran så slänger du upp gamla bilder! ta bort dom och lägg in dom du tog igår.

2010-05-23 @ 08:47:33
URL: http://sophiabjorklund.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaja har inte hunnit orkade inte i går kväll...Puss

2010-05-23 @ 16:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0