forsättning av Tisdagen

På sagostigen har jag fått hand om Presentbutiken och det är att städa den för att ställa i ordning alla saker , packa upp alla varor och det skall fixa lite. Det är så himmla roligt att Itte lämnat över annsvaret till mig och jag bara älskar att fixa och göra fint. Det är så roligt med dom 2 hästarne som finns här dom sköter sig nästan själva, i dag så stog den ena ute i hagen (inge grind stägnd ) och helt plötsligt så stog den utanför Stallet och skulle in så det var bara att öppna och in i boxen gick den. Nä nu skall jag forsätta med ett kort som jag har fått beställning på. I morgon är en ny dag på jobbet.

Denna bild är porten till mitt jobb jag möter varje morgon. I morgon skall jag ta kort på hur det ser ut inne i butiken och runt om kring gården.



Kram på er .

Kommentarer
Postat av: Lena

Vad kul att du har "hittat hem". Det verkar verkligen passa dig som handen i handsken! Kanske jag ska ta en tur till ditt jobb ngn dag när dagis är stängt.

Kram kram

2010-05-06 @ 11:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0