Måndag den 17/5-10

I dag har jag varit på Sagostigen och det var 2-3 dagisar där men även privat personer. I går eftermiddag så hade mamma vaknat och var så pigg hon prata och hade sig.Men i morse strax för elva ringde dom och sa att hon hade blivit sämre och att det handlade nog nu bara om timmar så jag bad dom ringa men det har varit tyst hela dagen. Nu när klockan var 22.55 rinde dom och sa att mamma hade somnat in, det var skönt för henne för hon slap lida och hon hade inte ont. Så nu vet jag inte i vilken ända jag skall börja i men får väll ringa Begravningsbyrå och få hjälp. Så måste syrran och jag träffas och prata. Mamma ville inte ha kyrkbegravning så jag måste kolla med dom hur jag går till väga .

Sov Gott lilla Mamma


Kommentarer
Postat av: Vero

Sov gott mormor! O det här fixar vi alla tillsammans hoppas detta kan få oss alla lite närmre.

2010-05-23 @ 23:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0