Jag vet.... jag vet .....

Ja jag vet att det var ett tag sedan men så är det när man börjar jobba hinner inte eller så är man så trött på kvällarna. Har jobbat hemmifrån sedan förra Torsdagen men skall åka in i morgon. Har fått en stor order på Julkort och Julaskar som jag lägger värmeljus i. Så här ser dom ut

 

Så det blir att Scrappa i helgerna för på kvällarna orkar jag inte. Skall ju hinna göra till Julmarknaden också så det är mycket nu.......

I lördags var vi på min Systerdotters bröllop i S:T Johanneskyrka sedan var festen i en lokal i Skarpnäck.
Vi i familjen la pengar till Brudparet och jag gjorde en ask för att lägga pengarna i.
   

Söndagen så tillbringade jag inne i mitt Hobby rum och skapade en massa. Plus gjorde en utmaning för Bröstcancerfonden som man sedan skulle sälja och sms in pengarna , så jag gjode denna ask och en vän köpte den för 50 :- och jag sms in pengarna.
 

Ja det var lite vad som har hänt så får vi se vad som händer denna vecka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0